Sunday, January 16, 2011

Sungai Lui

 

Lagu ni mmg aku suke gilerr...dari segi bakat, mmg teserlah bakat mat aizat ni...takde sape dapat menyangka, jejaka semuda ini mampu mencipta namanya sendiri....


Tu yang orang cakap tu, kalau da nama pun bakat, campak mana-mana pun menjadi...kebanyakkan lagu aizat ni yang aku tau, dia compose sendiri dari A-Z...yang ak dengar-dengar lerw...


Berbalik kepada lagu ni, aku start dengar jek, trus terminat...sebab lagu ni baru, tapi rentaknya ala-ala lama...tu yang mahal tu...dengan bunyian angklung...trade aizat ni mmg kita da nampak..pada usia semuda ni dia tau muzik ap n jenis cane org suke....kan??


ape2 pun, aku minat gak lagu2 aizat nii...hehee...sampai sini komen aku...so, kita jumpe dilain post lak k??


hehehe...tata kawan2..thanx sebab sudi bace blog simple nii...hehehe

No comments:

Post a Comment