Sunday, December 19, 2010

Peluh

19/12/2010 _ 13 Muharam 1432

Hahaha....kaitan ape peluh ngan post kali ni???hehehe..takde pe pun cuma aku borak2 ngan mmber gurl aku yang sorang tuu...cam kelaka gak r kot...hehhee...

Ikuti rentetan peristiwa bersama saya dan kawan saya....hehehee

Aku: Kalau berjalan-jalan pun da berpeluh, kalau berlari, mesti r lagi berpeluh kan??

Kawan: Tau takpe...mesti r...tandanya sihat...

Aku: Kalau tak sihat, tandanya cane lak??hehheee

Kawan: Haaa...itu yang kita nak tau tuu...hehee

Aku: Sengal doww...hehehe...eh, ko ni jalan lambat sangat nii...cepat ke lambat ke, berpeluh gak r beb...

Kawan: Ek'elehhh..kecoh plak ko nii...ehh..eku teringat...mmber aku cakap r kan, kalau kita cepat berpeluh, tandanya SENANG NAK BERANAK...hahhahaa

Aku: Owhh..tu kalau perempuan r...kalau berpeluh senang beranak?? kalau laki???

Kawan: Mane lerw aku tau...hehehe

Aku: Kalau laki, cepat berpeluh, senang BUAT ANAK r kan???hahahhaa

Kawan: (Gelak terbahak-bahak) Sengal gilerr koo!! ahahahaha....

Aku: Baru r adil..hehhe...da r beb...jom grak..da lewat ni..t mak ko marah lak....

Kawan: Jomm...jom hebohh2....hahhaa

Aku: Wat masa ni, tu terpaling lawaakkkkk....huahuahuhauaaa!!

Begitulah cerita tentang peluhh..hehehe..Informasi tentang peluh ni aku sendiri pun tak tau...tapi kalau kite melakukan sebarang kerja dan keluar peluh, dats mean, korang ni sihat n normal lew...kalau baru sikat rambut pas mandi pun berpeluh, korang ni mesti PARANORMAL....hahahah...elok lerw p klinik berhampiran utk jumpa doktor anda bagi memeriksa tahap kesihatan anda....hehehheeh =)

2 comments: